ח"כ אילן גילאון

ח"כ אילן גילאון

שלום רב,

לכבוד הוא לי להמליץ על גב' נילי ריימונד.
את נילי הכרתי בשנת 2009 כשריכזה את השדולה לאנשים עם מוגבלויות. נילי הייתה לי מורת דרך נאמנה במהלך שבע השנים בה ריכזה את השדולה.
היא תרמה ממומחיותה ומנסיונה האישי לטובת העשייה הפרלמנטרית לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות. תמיד נדהמתי מתשוקתה לנושא, לאופן בו ראתה כל אדם ואישה כעולם ומלואו, לחדות העין שלה והחריפות בה בחנה את הנעשה במשרדי הממשלה ובכנסת בנושא זה, מחוש הצדק המפותח שלה, ומחירוף הנפש בו היא לחמה (ועדיין לוחמת) עבור צדקת דרכה.
במסגרת עבודתנו המשותפת, נילי ריכזה פניות ציבור, קדמה נושאים מערכתיים מול משרדי הממשלה, ניסחה יוזמות חקיקה, וריכזה בכנסת את היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות. בזכותה היום הבינלאומי הפך בכנסת לאירוע חגיגי בו משתתפים מאות אנשים ושלקראתו מכנסים עשרות דיונים בוועדות הכנסת השונות.
יותר מכל, נילי תמיד אתגרה אותי לעשות עוד ולחשוב יותר לעומק. יחד יצרנו תפיסת עולם משותפת על העולם הזה של אנשים עם מוגבלויות, בו כל אחד ואחת מאיתנו שייכים. תוצאות עבודתה של נילי עדיין מלווים אותי יום-יום בכנסת, ונושאים רבים שהיא קידמה ודחפה בלשכתי כיום מהווים את ליבת עשייתי הפרלמנטרית.
אני ממליץ בחום לכל אחד ואחת לעבור את החוויה של לעבוד לצידה של נילי. אין רבים המבינים כמוה את מערכת שירותי הרווחה לאנשים עם מוגבלויות בישראל. נילי הייתה חלוצה בתחום המוגבלות הקוגניטיבית. מי שעובד איתה זוכה באוצר שילווה אותו לכל החיים, השותפות איתה ממשיכה הרבה לאחר שהעבודה מסתיימת. המחויבות של נילי, המקצועיות שלה, וחום הלב שלה הם נכס בו זכיתי, ואני מאחל אותו לכל אחד ואחת.
בברכה,
ח"כ אילן גילאון